Moderskabet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Moderskabet

~ hvor der er hjerterum ~


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Diiiiinaaa..

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Diiiiinaaa.. Empty Diiiiinaaa.. Ons 13 Jul 2011 - 11:47

Lovebear

Lovebear
Admin

..jeg glæder mig rigtig meget til at se den kage til din veninde Diiiiinaaa.. 84672

2Diiiiinaaa.. Empty Sv: Diiiiinaaa.. Ons 13 Jul 2011 - 22:02

Dina

Dina
Admin

Ammen altså det gør jeg oz... jeg skal begynde at orne den i weekenden fordi vi jo tager på ferie.. og jeg fået lov til at lave den og putte den i fryseren.. men det gør nu heller ikke noget at servere en kage der har været frossen... nej

3Diiiiinaaa.. Empty Sv: Diiiiinaaa.. Ons 10 Aug 2011 - 22:18

Dina

Dina
Admin

Så er jeg jo godt igang... Har lavet 3 kager som skal stables... chokoladekage med lime og hindbærmousse... og så har jeg lavet en højhælet sko som står til tørring (sort med rød sål... og 2 sorte remme)... og kagerne.... er MAJET spændt på om skoen kan stå på kagen uden at tilte Diiiiinaaa.. 630509 Billede kommer senere på ugen Diiiiinaaa.. 870557



Meningen er jo at kagerne skal dækkes af lyserød fondant Diiiiinaaa.. 157365 og så nederste kage skal have New Yorks skyline.. næste kage en perlekæde.. og så får vi se hvad sidste kage skal have... ellers pyntes med hvide blomster og stjerner Diiiiinaaa.. 870557 Prøv da lige og spørg om jeg er spændt savle

4Diiiiinaaa.. Empty Sv: Diiiiinaaa.. Ons 10 Aug 2011 - 22:55

Lovebear

Lovebear
Admin

pompom

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum