Moderskabet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Moderskabet

~ hvor der er hjerterum ~


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Dina

Dina
Admin

For manden til konen der bliver 50 vil nemlig gerne have sådan en kage og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 174537 og han var da noget interesseret i at høre hvad den måtte koste, for den ville han selvfølgelig gerne betale for... og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 630509 Men næææh nej det bliver som en del af gaven til hende og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 842711 Jeg glæder mig til at gå igang i morgen og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 157365



Sidst rettet af Dina Søn 5 Dec 2010 - 22:42, rettet 1 gang

Lovebear

Lovebear
Admin

Ej hvor fedt! wow top Glæder mig til at se resultatet! :D

Jeanne

Jeanne
Admin

Ihh hvor dejligt, glæder mig at se resultatet savle

https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000013455482

Dina

Dina
Admin

Sikke en dag... blink
Vi var sneet inde fra om morgenen og måtte melde afbud til festen hos vores venner som startede kl. 12 gah Manden i huset H, tilbød dog at hente os og kagen jubidu så vi gik i bad og gjorde klar :pompom. MEN... efter at have fået besked fra nogle venner om at biveje var meget dårlige, turde han ikke alligevel, med en bil på sommerdæk... ØV ØV ØV ØV gah åha jeg var ked af det :( H sagde at hvis vores vej ville blive ryddet ville vi være mere end velkommen ;) XXX
Vi spurgte vores nabo om han ville rydde for os.. men ville heller ikke presse ham på en søndag.. Så vi gik bare og trippede.. Klokken blev 15 og vi besluttede os for at invitere nogle venner til kagen savle I det sekund jeg får sendt smsén kommer naboen og rydder markvejen blink godt så...

Vores venner kunne så ikke komme da de var til juletræsfest i BH... hmm Men vi spurgte så vores redningsmand om han og konen evt. havde lyst XXX egentlig synes vi det var for sent at tage hen til H & B, Ann-Cecilie sov og vi var egentlig også trætte ;)
Naboen ringede... han kunne ikke for de havde tømmermænd og havde brug for at sove fnis gah der stod vi med den her überlækre kage og INGEN ville æde den gah
Hvem pokker gider ikke guffe den her wacko ????
og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 731cox
og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 Kb5p5
og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 2crr68i
Vi ringede til H og B... "vil I guffe kage nu.. for så kommer vi" de blev totalt glade og vi pakkede og tog afsted jubidu

Vi var hos dem kl. 16.15 og blev modtaget med kys og glæde... nok i virkeligheden mest pga kagen fnis og jeg skal da lige love for at den kage fik hurtigt ben at gå på savle det var SÅ vilde med den love
og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 Vy1mqf

Lovebear

Lovebear
Admin

Hold nu kæft hvor er den altså bare flot - hele vejen rundt.. du har virkelig kælet for detaljen!! wow top tilbede

Godt, at den i det mindste blev nydt! savle

Dina

Dina
Admin

Lovebear skrev:Hold nu kæft hvor er den altså bare flot - hele vejen rundt.. du har virkelig kælet for detaljen!! og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 150790 og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 971827 og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 20177

Godt, at den i det mindste blev nydt! og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 157365

tak 😊 de synes faktisk også at der var kælet for detaljerne.. og Betina værdsatte den meget pompom Meeeen sys måske nogen havde rigelig travlt med at guffe lidt hurtigt... i håb om at få et stykke mere fnis

Jeanne

Jeanne
Admin

Hi hi det er ikek sådan at bo på landet Dina og så så man lige mig gå igang med endnu en kage # 3 240995

https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000013455482

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum