Moderskabet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Moderskabet

~ hvor der er hjerterum ~


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Bliver nødt til at dele noget

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Bliver nødt til at dele noget Empty Bliver nødt til at dele noget Fre 11 Feb 2011 - 15:24

Dina

Dina
Admin

Mine børn havde kager med i DP i dag Bliver nødt til at dele noget 436670
Oliver bliver jo 1 år i morgen, og han fik en fodholdkage med .
Bliver nødt til at dele noget 2ntybsl
Bliver nødt til at dele noget Jfi8tu

og Ann-Cecilie har været storesøster i et år Bliver nødt til at dele noget 870557 og klarer opgaven rigtig flot, så hun fik en Hello Kitty kage
Bliver nødt til at dele noget 2duysk9
Bliver nødt til at dele noget Nmgl1i
Hun var SÅ stolt da hun så den færdig, hun var også med til at bage den og vælge hvilken Kitty hun skulle have på. Og jeg har modtaget en MMS fra DP-mor hvor hun stolt står med resterne. Det første hun sagde i morges var: Kittykage med over Anette, kage i køleskab lol
Glæder mig til at høre hvad Olivers DP siger om kagen Bliver nødt til at dele noget 870557

2Bliver nødt til at dele noget Empty Sv: Bliver nødt til at dele noget Tors 17 Feb 2011 - 17:35

Lovebear

Lovebear
Admin

De er bare så flotte! Hvad sagde DP og A-C til kagerne? :)

3Bliver nødt til at dele noget Empty Sv: Bliver nødt til at dele noget Fre 18 Feb 2011 - 10:31

Dina

Dina
Admin

tak :) Det var lidt sjovt, for Ann-Cecilies DP havde fortalt til gud og hvermand at der var sådan en konditorkage hos hende.. så flere andre DP-mødre var dukket op for at se og smage lol Olivers var den fineste synes jeg, og både mødre og DP var rimelig okay imponeret.. det skal åbenbart ikke så meget til fnis Ann-Cecilie var PAVESTOLT og delte med glæde fik jeg at vide.. love der blev taget et billede da hun står med en rest.. gad egentlig vide hvad der blev af den hmm

4Bliver nødt til at dele noget Empty Sv: Bliver nødt til at dele noget Lør 26 Feb 2011 - 0:40

Jeanne

Jeanne
Admin

Superflot Dina

https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000013455482

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum