Moderskabet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Moderskabet

~ hvor der er hjerterum ~


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Alle min kager, alle min kager, alle min kager :fnis:

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Dina

Dina
Admin

Jeg har lavet 3 "kager" indtil videre savle og jeg er faktisk lidt stolt ja

Den 1. til Ann-Cecilie da hun blev 2 år love savle
Alle min kager, alle min kager, alle min kager :fnis: 11jap9z

Den 2. bare sårn for sjååååv wacko
Alle min kager, alle min kager, alle min kager :fnis: 6gfz2t

Den 3. til Olivers velkommen-til-verden-fest wub 7himmel
Alle min kager, alle min kager, alle min kager :fnis: 8xlmom

Min 4. kage bliver måske lavet i denne uge bede Vi har nemlig forespurgt en ven om jeg skal lave en kage til hans kones 50 år dag på søndag.. hvor vi skal til fest fest



Sidst rettet af Dina Man 29 Nov 2010 - 17:32, rettet 1 gang

Lovebear

Lovebear
Admin

De ser godt nok lækre ud!! (ikke mindst billederne af dine unger bryn )

Hvad har jeres venner egentlig sagt til, at du gerne vil lave en kage til fødselsdagen? hmm

Dina

Dina
Admin

synes godt nok billederne er KÆMPE blink

Dina

Dina
Admin

Lovebear skrev:De ser godt nok lækre ud!! (ikke mindst billederne af dine unger bryn )

Hvad har jeres venner egentlig sagt til, at du gerne vil lave en kage til fødselsdagen? hmm

tak jamen Morten spurgte i går på sms.. og manden har ikke svaret endnu.. så håber han ikke har styr på en kage, så jeg kan få lov fnis

Lovebear

Lovebear
Admin

Dina skrev:synes godt nok billederne er KÆMPE blink
Det er de også.. vi skal nok ind og rode lidt med hvor store billederne må være herinde.. eller hvilken størrelse de eksempelvis skal downscales til... hmm

Dina

Dina
Admin

Lovebear skrev:
Dina skrev:synes godt nok billederne er KÆMPE blink
Det er de også.. vi skal nok ind og rode lidt med hvor store billederne må være herinde.. eller hvilken størrelse de eksempelvis skal downscales til... hmm

det er IMG filer.. ved ikke om de fylder overhovedet.. da det er links til tinypic hmm men vi skal helt klart passe på.. ja

Jeanne

Jeanne
Admin

Dina skrev:synes godt nok billederne er KÆMPE blink
grin jeg sad og troede det var billederne på kagerne i synes der var store doh fine kager og gode billeder jeg har taget der :D: hvad er der i dem????

https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000013455482

Dina

Dina
Admin

jamen jeg har tænkt mig at lave en lille oversigt og sårn jubi med nogen billeder step by step.. det er bare SÅ sjovt at lave sådan en kage :)

Jeanne

Jeanne
Admin

Dina skrev:jamen jeg har tænkt mig at lave en lille oversigt og sårn jubi med nogen billeder step by step.. det er bare SÅ sjovt at lave sådan en kage :)
Spændende det glæder jeg mig til ja

https://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1000013455482

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum